Monday, December 21, 2009

Salam Perkenalan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.......

Terima kasih kerana mengunjungi blog kami. Dengan rasa rendah diri, kami memperkenalkan konsep jualan secara online homemade chocolate pelbagai rasa & bentuk.

Ia sangat sesuai dijadikan cenderahati untuk majlis-majlis tertentu seperti Majlis Perkahwinan, Pertunangan, Perpisahan, Persaraan & sebagainya. Ia juga sangat sesuai diberikan sebagai hadiah kepada insan-insan tersayang seperti ulang tahun perkahwinan, hari lahir, hari guru, hari ibu, hari bapa & lain-lain lagi.

Kami meringkaskan hasil kerja kami di blog ini bagi memudahkan anda membuat pilihan serta membeli di sini. Kami juga menyediakan khidmat penghantaran disekitar kawasan kami [Shah Alam, Klang, Port Klang, Rawang, Selayang & Sg. Buluh] dengan kos yang di tanggung oleh kami manakala kawasan yang diluar liputan kami, kos di tanggung oleh pelanggan sendiri. Khidmat courier service juga disediakan untuk para pelangga yang jauh dari kawasan kami.

Akhir kata, selamat membeli belah di laman web ini. Terima kasih diatas sambutan yang diberi. Moga-moga industri coklat akan berkembang maju dan di kenali. Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami di talian seperti berikut:

topchop47@gmail.com
017-6338740
017-2785952

No comments:

Post a Comment